.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هفته دفاع مقدس ؛
حرکت مردمی امام جمعه رشت و استاندار گیلان و بازتاب آن در فضای مجازی + عکس
شمال نیوز : در آخرین مورد تصویر همراهی آیت ا... فلاحتی و استاندار گیلان با سربازان در رژه بارانی رشت در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران روبه رو شد.....

شمال نیوز: فعالیت های متفاوت بسیاری از نمایندگان ولی فقیه در استان ها و امامان جمعه باعث شده دیگر تصویر روحانیون تنها در قاب سنتی خود یعنی همان تریبون نمازجمعه خلاصه نشود و جزئیات رفتار آن ها به رسانه ها و شبکه های اجتماعی راه یابد.

به گزارش شمال نیوز، در آخرین مورد تصویر همراهی آیت ا... فلاحتی و استاندار گیلان با سربازان در رژه بارانی رشت در شبکه‌های اجتماعی با استقبال کاربران روبه رو شد.

 

http://www.shomalnews.com/photo/156939847048057431.jpg

در این عکس که مربوط به نخستین روز از هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در شهر رشت است، درحالی که باران شدیدی می بارید، نظامیان از مقابل جایگاه رژه رفتند. در ادامه فرماندهان به پیشــنهاد آیت ا... فلاحتی، نماینده ولی فقیه، استاندار و همه  مسئولان از جایگاه پایین آمدند تا مثل سربازان زیر باران باشند. یکی از کاربران نوشت: «اگه همه مسئولان این جوری به مسائل فکر می کردند، چی می شد؟»

 

گفتنی است در این روز در استان های همجوار نیز شاهد رژه نیروهای مسلح در زیر باران بودیم و ای کاش صحنه هایی اینچنینی را نیز مشاهده می کردیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاسر 3 مهر 1398
مردی خاکی با روحی آسمانی
درود بر شما
نا شناس 3 مهر 1398
امام جمعه مردمی ودر تراز اسلام
نا شناس 4 مهر 1398
40 سال فاصله یک روزه جبران نمی شود ؟! خیلی عقب افتادید ؟! شتاب کنید از اشرافیت و... فاصله بگیرید ؟! همراهی واقعی این است ........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.